WELCOME TO MY BLOG! THANKS FOR VISITING MINE. HOPE YOU WILL ENJOY YOUR STAY HERE. LEAVE YOUR FOOTPRINT AT MY SHOUTBOX. THANK YOU.

November 24, 2010

Funniest Picture !

ayoo! sungguh dan amat membosankan! haha. bila time-time camni lah aku buad perkara2 yg bengong. haha. sah sah aku senget. hee. aku buka google. dan buka link yang mengarut. nak tahu apa yang aku jumpa? aku ada something special untuk korang. view ni. hahah. :D




1. World Heavyweight Championship [ Samy Vellu ]
2. Hot Stuff. [ macam bangsat ] xD a.k.a Dania :D bluek bluekk :P :P !
3. Chair as Ruler [ bapak bijaknya ] hahah,
4. Innocent Baby [ fcuk you ]
5. Perangai Sial [ suka suka ] ehh. mana ada suka! :P
6. Pengadil yang tak adil [ lagi sial tunjuk fcuk kat pemain ]

7. HUH ?? [ ? ] hahah ! :DD

haha. dah lah uhh. pecah perut aku kowt tergelak dari tadi. hee. :D camni lah dia kalau dah kebosanan tahap babi. tengok gambar2 yang mengarut. haha.