WELCOME TO MY BLOG! THANKS FOR VISITING MINE. HOPE YOU WILL ENJOY YOUR STAY HERE. LEAVE YOUR FOOTPRINT AT MY SHOUTBOX. THANK YOU.

November 5, 2010

Realize and Change !

Haha xD Mengapa? Terkejut ke? Bhaha ! Realize bermaksud sedar. Change bermaksud berubah. Pelikkan? Kenapa post kali ni tajuk dia macam ni? Hm. Time tengah lepak kat Mapley dengan member aku. Tiba-tiba, satu soalan muncul, 'mal, kau lain owh sekarang. kau berubah ketara gila'. Aku pown tanyalah, 'kenapa? apa yang lain? cerita sikit?'. pastu member aku ni ceritalah kat aku.. Cerita dia bermula camni.....



Pada zaman dahulu yang tak bercolour. Ada lah seseorang manusia ni. Aku lah orangnya. Dulu aku seorang yg gemokk, pendek, putih dan comel. Bhaha. xD tapi dulu aku banyak gila kelemahan. aku bodoh, kuat menangis, penakut, senang dibuli n takde kawan-kawan. dari darjah 1-6. . pastu masuk je sekolah menengah. aku berubah. aku dapat ramai kawan2 :D aku jadi seorang yg panas baran. haha. sume takut kalau aku dah baran. aku pandai sikit dari yg dulu. hahaha. mcm2 r berubah. "ini lah kot yg buad kawan aku pelik". then, member aku tanya aku. "apa yang buad kau berubah?" aku cakap, "balas dendam kat sape yg selalu buli aku". member aku tuh pown takut, sebab dia pown selalu buli aku dulu. haha. dia tanya lagi. "asal dulu kau noob sekarang kau yg paling samseng?" aku terkejut n jawab "huh?! gangster? bhaha. gila kau. sekarang ni aku lah yg paling noob". ;D pastu, dia tanya lagi. soalan bodoh. "kau suka diri kau sekarang?" aku pown jawab ! suka ! sebab sekarang aku boleh buad budak macam kau takut dgn aku ! bhaha :D